Tur att det är sommarlov snart...

Urk, blä vad jag är trött! fast sov rätt så mycket inatt, skolan idag var som vanligt fast hade rätt så roligt på engelskan såg vi karate kid. Efter skolan så åkte jag till fridhemsplan med anton och sen till skolan och möte stefan, jacob & mattias på läxhjälpen sen gick vi omkring lite ut eller jag, anton & stefan och var kul då och nu är jag hemma. Min intressanta vardag? ;)

Jag tycker det är rätt så tråkigt när jag ej har bilder, men har inget att ta kort på direkt? vad ska jag ta för kort i skolan? orkar ens inte ha med mig kameran dit. Sen efter skolan? finns inte något att ta kort på ju men skit samma nu. Tänkte kanske försöka fixa med designen om jag orkar...

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback