Tänker inte !

Berätta om helgen, för den har varit knas alltså. Rolig, dålig, bra, ledsen har jag varit och glad... så men det har varit roligt! idag har jag ej gjort så mycket. Harh aft kul, för några i min klass sniffa upp knasterpulver om ni vet va det är? sånt man lägger på tungen så knaster det men dom testa att sniffa upp det haha... as garv!

Sen idag på fridhemsplan så skulle jacob tända ett hårstrå (tydligen) i mitt hår och smart nog trodde han ej att det skulle börja brinna, så mitt hår börja brinna hahahahaha... märkte inget först men sen säger det flushhh... och jacob börja slå på mitt hår hahaha.. (!)(!)(!) så galet stööööört ! fick panik, och stog typ i 2 minuter och sa jacob, jacob, jacob jacob... jacob... JACOB! jacob... hahahahahhahahahahahahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback