Ska ut och...





Fota! och ta en promenad med mamma och hunden! skoladagen har varit okej, inte något speciellt och hade inte mycket att göra, på syslöjden såg vi på solsidan & åt godis och fick sluta tidigare då gick jag & träffa nellie och vi käka och lekte med maten i matsalen haha... moget... Språket satt jag och rita på inget att göra gjort klart allt, på matten gjorde jag inget för jag kunde allt så jag fick sluta tidigare, gick hem till elias med nellie & såklart elias, försökte få tag på killarna men ingen har typ mobil att svara på... suck suck...

Nu ska jag ut, så får ni bilder sen! ska också föra över låtar till mobilen sen, om någon bryr sig? Ps. kände mig söt idag, kul kul, hade kjol och håret var rätt så fint! :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback