Knas

Hela den här dagen har varit upp och ner alltså... som jag skrev i förra inlägget, liksom somna 2, vaknar halv 5 för stefan ringde, somnade om för han kom aldrig (ca 5-6 tiden) vid halv 8 så plingar det så där står stefan och sen min storebror... Och min fina storebror var full så fick ta handom honom lite, sen somna han. Sen somna vi också, vakna typ 1, går ut och chillar där jag bor, handla godis, vi åkte mot fridhem men stefan skulle hem, så där träffa jag nellie, fast vänta i en timme fast det var inte hennes fel alls, hon liksom räddade mig rättare sagt. men det blev ett annat missförstånd så vi kolla runt i affärer sen kom elias, sen åkte jag hem, städa, åt osv.

NU SKA JAG FAN SOVA FÖR DET FÖRKÄNNAR JAG EFTER DEN HÄR DAGEN/NATTEN !

btw. när vi var ute och står på bryggan håller stefan i min 20lapp och han kastar upp den i luften... och den hamnar i vattnet... så fick hoppa i vattnet med mina mjukis byxor och tjocktröja.... wiiiiiiiiiiie....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback