Jag är bäst på att blogga

Eller kanske inte? eller jag tycker jag är bra men bloggar ej så ofta förstås men har inte tid eller ork, lov snart! sista skoldagen imorgon lediga tors,fre,lörd,sön,mån och på tisdag så ska vi städa skåp, se klart på tusen gånger starkare sen slutar vi, onsdag är det utflyktsdag, tors är det elev-lärarmatcher och fredag avslutning! wihoooooo!

Fan vad glad man blir!

Idag har jag varit i skolan (såklart?) gick på talang saken på morgonen det var roligt! :) sen hade vi en jävla rast osv osv. Efter skolan gick vi hem till anton såg på film, sen hade jag möte i skolan halv 5 man bah wihoooj... sen gick jag på matildas studentmottagning det var kul, men var så trött så jag gick hem.

Imorgon har jag sovmorgon WIHO! aja ska ändå sova nu skit trött som jag sa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback