Du blir besviken

tja.. hej på er. Inte direkt så att jag tänkte blogga nu, ni får mina statusar från facebook istället så kanske ni fattar en del av min helg, igår var alf beata & anna här dom skulle sova här men dom fick ej så stefan & simon sov här istället, eller simon gick typ hem 3... Sen blev det jobbigt med mamma när hon kom hem, fuckat up det igen kan man väl säga... Alf jag behöver sömn god natt! Ps. Lyssna på Mohombi coconut tree, älskar den låten!

Facebook status1: inte konstigt att man är trött när man somna i en saccosäck 4.00 på natten sen vaknar man vid 6.00 för att det är ett jävla bi i rummet...

Facebook status2:
Förlåt för mina misstag, jag sa att det aldrig skulle hända igen men nu gjorde det igen, jag försöker skärpa mig, men du måste förstå jag är inte guds ängel och ändå fast jag försöker så fuckar det alltid till slut, och du blir besviken och då orkar jag ej mer för du är min närmaste, min mamma.

Som sagt god natt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback