Underbara lördag!

Tjololo... Nu kan jag ju berätta om kvällen! ;) jacob gick ju hem förut och åt så jag lagade mat också till mig, blev en äcklig pasta sallad som inte var god alls... Sen runt 8-9 tiden så åkte jag iväg till fridhemsplan träffade jacob & stefan som också hade stöttit på tom och philip sen försvann dom och vi gick och köpte godis och åkte hem till mig och såg på en film på 6an. Efter ett tag så ringde nellie ochh elias och vlle träffa oss så vi gick ut och träffa dom, chilla lite, sen knasa vi omkring ute osv. Och ja sen var klockan elva och dom skulle va hemma då, så nu sitter jag och myser framför tvn med fanta och hallonsoda, gott!

Ska nog se på djävulen bär prada sen, om jag orkar, annars sova? låter också skönt hmm... hoppas ni också haft en bra lördag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback