Justin bieber...

Tack till Siri och Anna som sitter och snackar om justin bieber på slöjden så man börjar lyssna på honom igen... Jag som förut kämpade för att sluta gilla honom för det var jobbigt, nehe nu börjar man gilla honom igen. Men ska inte bli något jävla freak som Siri och Anna haha... Sitter och lyssnar på Pray den är bra men Baby och dom där gamla är inte så bra tycker jag... För på pray låter han mycket bättre! Ps. Nej jag ska inte börja skriva om justin bieber i varje inlägg, nej jag kommer ej bli kär i han. Fast kommer säkert lyssna på Pray många gånger och never say never sen tröttnar jag igen på justin bieber ;) Det är så det funkar hos mig när man lite smått gillar någon kändis.



Vad tycker ni om Justin bieber?


Kommentarer
Postat av: Diana

Din ''profilbild'' där till höger är riktigt fin! :)

2011-03-29 @ 20:57:22
URL: http://silverpearls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback