SOOOOOOOOOOMMMARLOV!

God morgon eller god och god? Igår hade vi avslutning i skolan, var rätt så sorligt faktiskt men kul att vi slipper skolan. Efter det gick det ej så bra... Vi var ute typ i hornstull på kvällen och träffa massa nytt folk fast kommer inte ihåg typ några namn, aja jag orkar ej berätta állt för då kommer folk tycka man är en tönt för man berättar men jag vill ha kvar det här i min blogg och i mitt liv så man kan kolla tillbaka på. Ps. Drick aldrig på tom mage.

Och tack för hjälpen alla som hjälpte till kommer bara ihåg nellie som var där och andra men kommer ej ihåg vilka det var... Mamma kom med min gudmor i bil och hämta mig. fyfan och om jag mår bra nu? neee... jag hoppas jag ej får utegångsförbud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback