Polisen attackerade oss !

God kväll på er eller snarare natt? haft galet kul idag och igår, igår var vi hos filippa och hade jätte kul sen gick vi ut och snacka och hade mys idag så var jag hos min gudfar på dagen med mamma & janne sen åkte jag hem till filippa och sen drog jag, filippa & anna till kristineberg sen så satt vi vid vattnet då kom polisen och stanna framför oss och kom fram till oss och sa har ni leg? vi bara nej haha sen börja dom prata massa med oss ville ha personummer, föräldrarnas nummer och våra namn och så vidare och vet ni varför? för vi satt och drack fucking cider som var 2,25 ! hahahha asså omg..... fast dom ringde aldrig våra föräldar och vi visste att det ej räknades som folköl asså så mycket, dom trodde typ det och tänkte hälla ut drickan men det gjorde dom ej, och vafan det är som lääääääääääsk. skit alltså men är fett trött nu ligger och kollar på o.c men ska fan sova snart tror jag ska till skansen med filippa och anna tror jag imorgon :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback