Nödvändigt att blogga under sommaren?





God kväll/natt på er. Känns onödigt att skriva på sommaren vem orkar sitta och läsa och vara inne på en dator i det fina vädret vi har? Nåja kan alltid uppdatera på kvällarna om mina dagar ;)

Idag vaknade jag, går in till mamma och kramar om henne som kallar mig fullo, kul där... -.- Sen fixa jag mig och åkte till elias och träffa nellie och såklart elias. Vi åkte till fridhemsplan och shoppade, ja köpte en tubtop i röd, en tröja i mörkblått, solglasögon, bikini :)

Sen åkte jag hem lämnade sakerna möte jacob, stefan, anton, harry, karl & sebbe på bryggan så badade vi sen gick jag, anton & stefan och åt på pizzerian, bjöd dom på pizza snäll som man är. Sen GICK vi till fridhemsplan omkring där, åkte till oliver för något sen tog dom så lång tid så jag åkte och träffa tobbe, karl & jacob som spelade fotboll, sen hängde vi omkring ute. Var fett kul för en gubbe börja bråka för tobbe spela fotboll på gatan och bollen hamna i rabaten haha... sen så vinka kalle hejdå och då visa gubben finger hahahahha..

Sen gick jag, karl & jacob hem till mig och såg film, sen drog dom då chilla jag hemma bara, mamma ringde och bad mig komma ner och möta henne för hon hade ej nycklar. lite ombyta roller nu va? ;) haha skoja.

GOD NATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback