Chillat med filippa

Börja med att jag trodde ja skulle bad imorse men sen svarade ingen så fråga jag filippa vad hon gjode och hon va på väg till gröna lund med beata, anna & sara och dom sa att ja kunde komma för att det va tv4 dag så ja fick komma in gratis med dom och gratis åkband! Det var skit kul där, åkte hem till filippa bara hon och jag, fixa oss, åkte träffa jacob & karl så kom tobbe vi träffa stefan och anton snabbt och snacka med dom drog till essigen chilla, jacob gick hem och dom andra också så jag och filippa satte oss på en brygga och prata skit mysigt.

Sen gick jag & hon hem, nu tänker jag fan sova, har varit så mkt skit idag också fast ändå en rätt trevlig dag men det är typ fuckt up med alla just nu känns det som. Kan inte bara folk ta det lungt? chilla? vara trevliga? snälla? höra av sig? Bara gilla läget? Jag menar jag är oftast snäll, jag är trevlig, jag hör av mig till dom flesta, jag gillar läget, jag orkar ej tjafsa med folk, folk har så jävla många fördomar och att folk orkar tjafsa? Om folk ej vill va med mig ej gillar mig kan dom komma fram till mig och säga det istället för att dissas på fucking sms eller vara uppkäftiga det är bara omoget och sen när man träffas är allt lungt, det är omoget & fegt. Och ingen behöver ta åt sig, för nu snackar jag om så mkt och om så många, för det är så många som beter sig så här. Jag vet alf vart jag nu har en person som jag kan snacka med, som fattar.

Jag vill bara att alla ska kunna ta det lungt, vara vänner, vara glada, ha kul tillsammans ska det vara så svårt? man kan inte gilla alla men när man är ett gäng och ej gillar några behöver man ej sura, förstöra stämningen. Om jag är med några och ej gillar visa då behöver jag ej sura, då vill ja va med visa av dom och då kan jag ju ändå försöka gilla visa av dom istället för att vara uppkäftig.

JaG oRkAr Ej MeD aTt FoLk sKa VaRa SåNa IdIoTeR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback