Badat !

hej hej, så sjukt fint väder ute idag! var i skolan idag och städade mitt skåp sen fick man gå så vi fick sluta halv 11 haha... Efter det åkte jag, stefan, jacob & anton hem till anton och såg på film och klippte dom, Blev fett fint faktiskt! :)

Efter det åkte vi till essingen, badade, drack läsk, sola, chilla, sen hade vi spottkrig (moget jag vet...) haha nej men det var kul fast jävligt äckligt... Och jag kände mig jävligt ägd... hahahahhahahaha... Kommer aldrig göra om det... Usch, blä, urk... Ska ej gå in på detaljer för då lär ni säkert spy hahhahahaha... Sen gick jag hem, fixa ihop mig snabbt och åkte med hunden till fridhäll och träffa elias, simon, nellie och meia. Gjorde ej så mycket där så åkte hem rätt så snabbt. Nu ska jag äta middag, sen blir det simpsons och sova! ;)

IMorgoN ska vi på något jävla muuusseemm... tråkigt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback