Rättvik Och Fjällen 2011

Kom hem igår från Rättvik, var innan i fjällen men vi stanna i rättvik på väg hem hos min gudfar, har haft en toppen vecka. Fast rätt skönt att va hemma igen, idag har jag slappat, ska träffa nellie och filippa imorgon, antingen en först och den andra sen eller båda samtidigt, bror på dom. Och det här kan låta konstig men sitter faktiskt med citron i håret och är ute på balkongen och väntar på att det ska bli ljusar har suttit här i ca 4 timmar och det blir ju ljusare, amazing! Ska också be mamma fixa WINDOWS tillbaka till datorn så jag kan få ha, fixa och göra mina bloggdesigner! Blir galen när jag ej är nöjd med den.

Men ha det bra så länge, och var ute mycket i solen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback