Kräftskiva

God kväll på er. Kom hem till janne för kanske en halv timme sen vi var i rosersberg på kräftskiva det var trevlig och roligt i början sen blev det tråkigt och blev myggbiten och isabelle och julia skulle hem. Sen var det en fuljävel som var skit irriterande först satt han och snacka lungt sen börja han hålla på för mkt och jag vill ej ta upp allt i bloggen blev lite mycket, mamma var ju där och hon blev skit sur på den här killen och ville slå till han. Aja orkar ej berätta i detalj för vet ej om jag tycker alla behöver veta. Sen ville jag bara där ifrån.

Det var alf kul att höra alla band som spelade, isabelle och julia spelade, sen massa flera band vara ej killband som jag tycker var rätt charmiga men blev dåligt ljud när jag spela in men bättre än inget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback