Världens bästa vänner!

insåg just nu att jag ej har bloggat på några timmar alf. har haft en jobbigt dag börja med att ja somnade i vardagsrummet igår med smink och allt, hade ej sätt alarm så vakna en halvtimme innan ja skulle sticka så han ej sminka mig hade på mig samma smink. Har haft ont i magen hela dagen och ja allt typ sög idag.

Men sen så har man ju världens bästa vänner? som åker hit och gör mig på bättre humör och att jag kunde snacka med dom om allt som ändå gör mig på dåligare humör. Att man har så bra vänner, kärlek till dom! Vet ej vad som händer resten av kvällen men har fan ingen ork kvar, så mamma köpte chips så kanske stannar hemma och sen åker jag nog och träffar mina bästa tjejer igen vid kuggen och bara hänger där orkar inget mera idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback