Jag och killarna är gänget

Har tänkt på väldigt mycket på att jag hänger typ bara med killar. Vardagligen, helger, skolan hela tiden. Fast det är kul, jag gillar mera att vara med killar än tjejer, visst det är kul att vara med tjejer, shoppa, fota, snacka men jag tycker ärligt det är roligare med killar, för dom är mera knasiga (vilket jag allmänt är ständigt?) men känns ändå rätt skumt för dom flesta alf i min klass hänger bara med tjejkompisar och liksom typ killarna för sig och tjejerna för sig själv, det är typ jag och killarna - styrbjörn, jonte, linus typ haha... Fast jag är glad för jag har tjejkompisar men jag är hälldre med killar, punkt slut nu ska jag faktiskt göra annat! Ciaao bella! :)


Kommentarer
Postat av: N

Jag tycker du borde skaffa dej lite tjejkompisar!!!??

2011-03-31 @ 23:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback