Helgen är halvt förstörd








Första gången man är själv på ja 4 dagar? rätt så skön faktiskt. Jag, anton, stefan och jacob skulle hem hit men när vi kom hem så var mamma och var sjuk? så det var inte så roligt så vi gick ut med hunden sen gick stefan och jacob hem och anton och jag forsätte va ute med hunden men sen ville jag hem så då sa vi hej då, så nu är jag här och lyssnar på musik, sjunger, kollar på tv snacka om att man kan göra många saker samtidigt? Bloggar ju också! :) Tog lite bilder när vi va ute sen dog kameran...

Juste helgen är halvt förstörd för martin ska tydligen kanske sova hemma på lördag, när jag kanske skulle få ha kompisar här liksom så nu är hela lördagen förstörd om det ej blir bättre sen så... Jag håller tummarna uppe! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback