Dagen

God (kväll?) sitter och kollar reprisen på solsidan på tvn. Trevlig trevligt vid den här tiden, är skit trött vaknade ju vid 4 imorse, mådde skit illa och sen somnade om och ja, morgonen var fett jobbig, sen åkte jag och emma till fridhem och jag köpte 2 nagellack, läppglans, mascara och emma köpte (9) nagellack?! galet, sen gick vi hem till hennes pappa och där hängde vi med jacob, anton, stefan sen drog anton så jag, emma, stefan, jalle släckte allt, körde kurragömma fett kul för det är så stort, sen slogs vi (på skoj såklart!) och sen gick vi ut träffa nellie, stefan och anton (igen..) grillade och myste i kronis sen åkte jag till mamma som var hos min bästaväns familj och där va dom så åt vi pizza sen skulle mamma hem och janne (mammas pojkvän..) och då drog ja vidare till mattias

Nåja nu ska jag sova, eller se på tvn orkar inte sitta uppe vi datorn! Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback