Bilder jag har tagit, som jag hitta på min förra blogg!


Tycker det ser ut som reklam för parfymen, tyvärr är den slut nu också... :P

Min katt sara, bilder är tagen i somras på min balkong.

Min katt Mimmi, tog henne som ett motiv på bilden, passade in! ;)

Älskar bilden, perfekt.

Det här är en av mina absolut favorit bilder, bilden är tagen i somras i fjällen :)

Jag älskade att fota, måste få tillbaka mitt intresse, det är nog vintern som har gjort så det ej är lika roligt...

Älskar den här bilden också, jag måste säga att jag äger på att fota, och det som är grymt att det är en digital kamera jag tar mina bilder med! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skit fina <3

2011-01-12 @ 17:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback