Trodde kompisar skulle få en på bra humör

Men mina kompisar får mig på motsatsen. Jag är ledsen, sur, förbannad, arg och några försöker få mig på bättre humör medans visa står där och får mig på dåligare humör och får mig att må sämre

Jag blir besviken på dig som ens inte försöker få mig på bättre humör inte fattar och ens inte fattar att jag mår dåligt. Jag får ont i hjärtat när jag tänker på att dom inte försöker, kanske ger ett försök att få mig att öppna dörren sen ger dom upp. Det verkar ju som då ens kompisar bryr sig om en... Jag mår illa över att hur du beter er. Trodde inte du var sån trodde att du var en sån vän som försökte få mig på bättre humör. Ärligt har du tryckt ner på mig flera dagar nu i rad, jag börjar tröttna, jag orkar ens inte ha tanken på att ha dig här hemma igen. Jag har ens inte lust att träffa dig imorgon på min födelsedag.

Usch, fy, blä. Snälla skärp dig, jag fyller 16 år imorgon och vill endast vara med folk som bryr sig om mig, gillar mig för den jag är osv. Inte ha någon som trycker ner på mig! Din idiot!


Skärp dig, jag vet att du kan och bete dig som en sann vän


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback