Nu är det frihet som väntar!

Frågan är varför jag är vaken så här tidigt (!?) Nu har jag alf lov så otroligt skönt och jag är så himla glad för det! Nu kan jag göra vad jag vill och vända på dygnen och kan gör allt nu som jag vill! Igår så hade vi världens bästa dag för vi hade bara so, engelska, bild, musik! för vi hade ingen idrott och sen då fråga vi vår bildlärare om vi kunde få håltimme på elevensval annars skulle vi behöva vänta i ca 2 och en halv timme så vi slutade halv två istället för 4 (!) sköööönt! sen flumade jag, anton, stefan, jacob, nellie och elias på fridhemsplan sen så åkte nellie och elias till elias, stefan och anton behövde gå på deras elevensval så jag och jacob åkte till mig, såg på en film sen kom stefan och anton vi såg på en till film haha...

IDAG HAR JAG FRIHET OCH VI FÅR SE VAD SOM HÄNDER! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback