lyckat men misslyckat



Tjenare tjenare! tänkte berätta om igår som blev misslyckat men ändå lyckat, fyller ju år om 2 dagar så hade en liten ''fest'' för mina kompisar som jag står närmast. Ska nog ha en till sen för min andra tjejkompisar som ej brukar vara med i vårt ''gäng''. Alf igår så vakna jag (självklart? haha...) sen fixa jag mig och åkte till fridhemsplan och träffa anton på mcdonalds och vänta på att jacob och stefan skulle komma för dom skulle fixa en sak sen så gick det inget bra för en sak hände då. Sen kom dom och vi handla lite läsk osv och sen träffa vi på elias och nellie och åkte hem till elias och hängde där lite sen gick jag, anton, stefan och jacob och anton åkte ju iväg utomlands idag natt, vi saknar redan honom! sen så åkte jacob hem för att äta och jag och stefan åkte hem till mig och handla lite mera på vägen sen så gick mamma och janne. och sen kom jacob och vi typ snacka lite sånt osv. Sen så kom oväntat besök och bankar på dörren och vi ville ej öppna och dom forsätter bankar och vi släpper in dom för att dom bara ville snacka sen så hällde en idiot i fiskmat i akvariumet och min mamma blev skit sur idag och någon hade typ kastat tvål osv. Så blev jävligt arg, vi sprang efter dom igår och va taggade på att slåss men dom hade redan åkt fast dom skulle vänta men aja. Och nellie och elias kom där imellan och sen gick jacob och det oväntade besöket ju så var det jag, stefan, nellie och elias sen kom mamma och janne hem och nellie och elias åkte och sen gick vi och la oss.

Sen idag så vaknar jag av att någon pratar i telefon och petar på mig... Sen kom jacob och vi hängde här lite åkte iväg och skulle fixa en sak som tog typ två timmar, vi träffa på oscar fröjd osv. Sen åkte vi tillbaka hem till mig och såg på gustaf, spela alfapet hahahaha... Nej men nu ska min kompis komma hit så ciao! :) (Random bild från mentors myset med klassen innan jullovet!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack då-.-

2011-02-26 @ 22:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback