Knas upp och ner





Gode dage, något sånt... Är med töntarna jacob och stefan nej dom är inte töntar hade lust att säga så bara. Stefan kom rätt så tidigt för han låna mitt busskort sen gick jag ut med hunden och mötte jacob och gick tillbaka till stefan vi spelade alfapet tills stefan råka slå till så alla ord förstördes... Haha jävla gubbar vi är som spelar det men det är as kul! sen sprang vi omkring i lägenheten, sen skulle vi baka men hade varken ägg eller smör... Sen tänkte jag gå och vila sen efter 3 minuter kommer stefan in och byter låt (lyssna på true colors som är lung sen kommer han och sätter på någon konstig rock låt eller något sånt...) så då går jag upp sen så kändes det onödigt för dom sitter och spelar xbox nu och jag är trött och hyper på samma gång! Måste få dom att göra något och inte bara sitta och lata sig... Tjockisar...

Nu ska jag forsätta lyssna på Destination Calabria på högsta volymen (Vi har as högt ljud, konstigt att ej grannarna kommit ner och klagat... haha) :p

Juste Axel skulle typ åka till stockholm senare idag från skåne och tycker synd om han för han hade ingenstans att sova så fråga han mig och jag sa okej för man måste ju hjälpa folk så dom ej hamnar på gatan och fryser ihjäl... Så vi får se om han klarar sig hit eller om han kommer, Berättelsen forsätter senare xoxo...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback