Förlåt för dålig bloggning!

hej hej på er, har inte bloggat så bra på senaste men det är för att jag har gjort om mina rum så har nu en vanlig dator och ingen laptop och jag har enklare att blogga på laptopen men helvetes jävla elgiganten är så tröga så vår andra laptop är fortfarande på lagning... Den kommmer väl en vacker dag tillbaka.

Idag börja det med att jag stressar till skolan sen när jag kommer dit, ja då har vi som har syslöjd håltimme... Bra men dåligt för då skulle jag kunnat vara kvar hemma för nästa lektion började 12.10, fast sen när dom frå hemkunsapen hade gjort klart deras prov så åkte jag, jacob och stefan hem till mig och såg på en film och dom åt soppa jag var less på den soppan som jag typ ätit i två dagar nu så jag fick leva på en fjärdedels kexchoklad på väg tillbaka till skolan.
Sen när vi slutade åkte jag hem själv, jacob var tvungen att fixa en sak hemma, anton skulle fixa prao, stefan va tvungen att åka hem och jag var slut och mamma var sjuk... Hon har varit hemma ett jävla bra tag nu, bli frisk kvinna, bli frisk! (Gillar att vara själv hemma, med mina kompisar då da... hehe...)
Nu har jag köpt coca cola och choklad och ska se på... dam..damdahh... OCCCCCCCCCCC!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback