Dagen

Tjenare mannen! Dagen har varit chill fast gick snabbt på hemkunskaps provet så fick sitta i korridoren i en och en halv timme... Det var fett chill med nellie i aulan, och sen behöver ni ej veta... Mohahaha... Sen efterskolan gick jag, stefan och anton hem till mig och pantade och vi fick 87 kr och jag hade sagt att stefan får ett paket om det blev 90 eller mera, haha men han fick ett ändå hade varit lite taskigt annars...

Sen köpte vi choklad och gick hem igen och såg på simpsons, skulle ej göra något idag för jag var trött men vi behövde pengarna så vi pantade och tja sen va vi ju här men care face... Nu ska jag se på simpsons!

Ska sen efter simpsons måla naglarna, fixa mitt hår för imorgon ska nog locka det! Raka benen och sen ska jag nog sova... Sov gott alla och imkorgon får vi lov! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback