Vad har jag gjort? grillat såklart!

Godkväll på er haha förlåt för dåligt bloggning nu men det är lov, det är varmt och jag går i skoaln så det är inte mitt fel faktiskt. Idag började med att jag var på ett möte sen åkte jag till skolan och sen kom stefan. Efter skolan så åkte vi och mötte och hämta lite saker hemma hos dom sen åkte vi hem till mig och var där ett tag och sen vidare till kiristnieberg, lämna av stefan och sen gick jag och anton och fixade en sak osv. Senare möte vi upp elias och stefan, gick hem till elias och hämta grillsaker osv. Sen drog vi ut då i kristineberg och grilla hamburgare, snackade och lyssna på musik. Det var kul, aja ska till skolan imorgon och har prov så måste nog sova. God natt och bilderna kommer sen! :p Så upptagen nu under lovet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback