Utbrott



hejhej på er. Dagen i skolan var jätte skön hade först svenska då jag & nellie redovisade om vår prao sen var vi studion (språkval) och då fixa vi en powerpoint om praoen till so:n. Sen slutade vi (Jag, anton, stefan, jacob, elias, nellie och simon) drog iväg en snabbis till fridhemsplan och sen åkte nellie, elias & simon iväg och jag och anton hem till mig för jacob och stefan hade en lektion kvar, sen kom nellie, elias, simon & stefan till mig och vi åt glass och såg på film sen fick jag värsta utbrottet för en idiot g(en av dessa personer då da för ej som ej fattade det) gjorde en sak som den visste innan att den ej fick göra, sen ville dom inte erkänna vem det var så blev skit sur på dom som då var inblandade som ej ville erkänna om det var den eller vem det var, så slog i vägen, slog i dörren och slog ner en möbel så fick ett jävla damp utbrott, men det löste sig sen rätt så bra & en annan sak nellie färgade håret ljusbrunt det blev sjuuukt snygg. Ska gå och försöka fixa tid imorgon, ska nog också köra på en ljusare färg.

Nåja nu kommer min tankar snart igång, mina kvälls tankar om allt, som kan få mig ledsen, glad, arg, sur, fundersam nu undrar jag vad som kommer igång i mina tankar ikväll. God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback