Skönt att få vardagen i ordning

Hej hej på er jag kan förklara varför jag ej har bloggat för igår så sov jag ju hos elias med nellie som jag sa sen så gick vi ut och var ute, gick till ica och då kom stefan så åkte det till fridhem och jag och nellie hem och då kom dom tillbaka och vi var hos mig och chillade. Och sen gick vi och grillade i fridhäll och fiskade lite, stefan fick två fiskar sen så åkte vi till fridhemsplan och fixade och sen åkte nellie & elias hem så jag och stefan drog till mig, sen skulle vi sova på balkongen men ne sen gick vi och skulle sova på bryggan, tror ni det gick? nej haha... det var as kallt. Sen ringde vi runt till folk och fråga om ägg för vi skulle göra pannkakor haha... Det var knas. Somnade typ 4 också...

Aja idag så gick vi och träffa anton, drog till fridhälls skatepark, träffa elias, nellie, elin & oliver och var där sen gick vi till elias hämta fiskespön, fiskade, sen drog jag ungefär hem och nu ser jag på chuck, Så ciao, imorgon skola... men skönt att man får livet i ordning igen. (3 veckor sen man var i skolan...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback