Några bilder från lovet!

Bild från i söndags. Nellie och Elias! (Jag tog bilden)
Fisken som stefan fick (Nellie har tagit bilden)
Nellie!
I Torsdags då nellie kom hem!
Så söta!
Första dagen i skolan idag, det gick bra och dagen gick rätt så snabbt. Hade slöjd, språk och sen matte och det var rätt så enkelt så. Efter skolan så gick jag, anton, stefan, elias, adam, elias och melvin hem till mig och hämtade fiskespö, chillade lite, sen kom anna och sofia helt random sen fiskade vi och efter ett tag gick dom flesta så jag, adam, melvin och elias åkte till fridhem men dom skulle hem så träffa elias & nellie där och sen åkte vi hem till elias där vi är nu! Vi ska få kladdkaka av elias mamma, wiho! :)
CIao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback