Mysdag



Tjolololo, idag var jag ju i skolan och gjorde ett prov sen kom elias & stefan och vi åkte in till fridhemsplan och var där ett par timmar, sen så efter en sak som vi/en person var tvunga att fixa vid en speciell tid så åkte vi hem till mig och såg på saw som jag saw, sen drog vi ut och fiskade och runt 7/8 tiden kom nellie till oss! blev jätte glad av att träffa henne! Fick en ring av henne från london visar bilder imorgon (Orkar ej hämta ringen just nu för den är i min jacka) tack bästavän den var skit fin! Vi var ute då när nellie kom och myste, fiskade, pratade osv. Sen skulle dom iväg och handla bröd (elias & nellie) för att vi skulle ha det när vi fiskade sen kommer dom tillbaka med helt annat och dom var borta as länge! men men... Nu är jag hemma, det var kallt ute och stefan var tvunga att åka hem så... Tänkte mysa i min säng och kolla på tvn och fixat lite myskäk! ;) Popcorn, kakor, jordgubbar och mjööölk tjoockistime! Aja är trött nu så god natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback