Lonely



Det är bara jag & akon
, känner mig så ensam just nu, känner mig sviken, känner att jag bara har en riktig vän, jag blir så ledsen, sur, stressad för tiden går, allt händer för snabbt. Dagarna går och jag känner att dagarna är på väg till att bli bra för en bra dag har varit jävligt bra men nästa dag är redan tillbaka till rena skit helvetet, där man känner att man vill stoppa i sig massa tabletter, dricka, göra så man är helt jävla borta, inte känner något jävla skit och bara dö.

Fuck hela världen, fuck alla mina falska vänner, fuck alla svikare, fuck skolan, fuck alla som gör så att jag mår dåligt.


Kommentarer
Postat av: nellie

inte tänka så fina du <3 det finns många som vill ha dig här

2011-04-28 @ 22:14:59
URL: http://nelliemoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback