Kvällen i bilder


Blev klackskor och klänningen jag köpte idag, asså skorna dödade mig! fick så sjukt ont...

Tjejerna i klassen!

Nellie!

Emma!

Kramkalas!

Beata, älskar bilden!



Nellie och Jag.



Fanta dags!

Tårta! Så sjukt goda tårter det var, fast dom var så maffiga tårtor så man kunde inte äta mycket alls...

Andra tårtan, söta anna på bilden!

Sen gick jag och nellie och träff elias, stefan, anton och jacob och så gjorde vi en brasa och sen gick vi hem till mig fast minus elias och nellie.

Nellie och elias.


Så jag och nellie gick hem till Anna och var med resten av klassen, det var faktiskt trevligt och roligt! Sen (fast jag vet ej varför...) så vi gick sen och träffa jacob, stefan och anton, vilket ej var lika roligt blev rätt så grinig... men blev lite bättre sen...

Skit trött måste fan sova! pussar och kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback