Kvällen är förstörd !

Åh jag är så jävla förbannad, sur och arg (hej förresten!) för mamma har förstört hela min dag och kväll. Trodde hon skulle till janne så att någon kunde sova här men nej nu ska han komma hit, martin ska kommma hem och äta sen säger mamma att jag ej får gå ut och grilla och ska äta hemma istället, helvete heller!

Jag hade hoppas på att hon skulle åka bort så vi kunde vara ute, grilla, mysa och sen att någon sover här så man kan ha kul men nej nej nej... Helvetes jävla cp barn damp apa kuksugare hora fuck cp Aaaah... (<- min ilska...)


Glad påsk...


Kommentarer
Postat av: Anonym

komiskt att din blogg heter stockholmtjejen när du har new york på din header. puss

2011-04-24 @ 00:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback