Idag

Eller rättare sagt igår? det är ju lördag nu. Dagen börja med att jag åkte in till fridhemsplan och möte nellie och elias sen åkte vi till elias och sen skulle dom gå på bio och jag hade ej pengar och dom hade redan bokat biljetterna så jag gick runt i kristineberg själv med musik & fanta och en till sak. Sen när jag sitter och chillar på ett berg ser jag mark, aing, leon och andra massa 97or. (Ah juste kunde ej åkta iväg nånstans för stefan fick låna mitt ena busskort igår och idag räknades som helg och det kortet han hade var det som jag åker med på helgerna och mitt andra funkade ej då ju och fick ej tag på han för han sov...) Aja så där när jag träffa mark och dom så skulle dom bada sen så var jag med dom till bion var slut så gick vi till en skatepark i kristineberg och där var michelle och en tjej som heter sofia som då också är 97or. Aja så satt och prata med dom sen kom nellie, elias och stefan som dom hade lyckas få tag på. Sen så gick vi och skulle grilla men det blev ej direkt av för dom var tvunga att gå hem och jag var på dåligt humör helt plötsligt men nu orkar jag ej skriva mera.

Ska nog sova så jag kan få vakna upp och träffa folk. Jag gillar ej kvällar direkt, visst om man är ute, eller sover borta eller någon hos en då är det väl kul. Men annars är det trökt och alla tankar går igång... Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback