Färga håret?







Sitter och funderar på vad jag ska göra med mitt hår, ska nog färga/slinga det ljusare fast måste få någon tid och någonstans vet ej var. Sen har jag svårt att lita på att någon ska färga mitt hår och klippa gör hälldre det själv men det går ej så bra... alf inte klippa... Tror jag får färga och klippa för mamma men det går väl på rätt mycket pengar... Nåja vi får se hur det blir? Vad tycker ni ska jag färga som bilderna ovanför? vågar jag?

SISTA & FÖRSTA BILDEN ! ♥ Love love love, måste tjata på mamma och måste göra det nu nu nu!


Kommentarer
Postat av: Elin

färga så luuungt! snyggt som fan! <33

2011-04-28 @ 21:13:48
URL: http://elinherlitz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback