Tjejer som killar ?

Anonym om Bloggare:
Vilka tjejer umgås du mest med i din klass? :)

Svar: Först varför skriver ej folk sina namn på såna här frågor? Jag vet ej varför men det är rätt så irriterande... Sen fattar jag inte varför just tjejer? Blir så irriterad på såna frågor, hehe lite känslig så men tycker det är dumt liksom vad spelar det roll om det är tjej eller killar? Aja kan ju svara på frågan jag umgås med nellie mest av tjejerna i klassen (hon är min bästavän) är knappt med dom andra... Visa känner jag lite mera och så där tex. Beata, Ellen, Emma, Vendela men är aldrig med dom utanför skolan, vet ej varför... (?) Fast det blir bara så för jag gillar att va med mina killkompisar.

Nu ska jag försöka sätta mig in lite smått i photoshop fast har inga nya bilder, måste fota till headern någon dag! Tänkte bara slänga ihop något snabbt nu ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dom e ju dom ända du har!! Tycker synd om dig Facktiskt!! Vilket tråkigt liv du måste ha!!!

2011-04-07 @ 23:23:04
Postat av: Anonym

Dom e ju dom ända du har! Tycker synd om dig!! Vilket tråkigt liv du måste ha!

2011-04-07 @ 23:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback