Bloggare


Kissie jag tycker bloggen är rätt så underhållande fast tycker själva hon verkar rätt uppkäftig, snobbig, egoistisk och bara bryr sig om vad folk tycker och om sig själv. Fast bloggen tycker jag är rätt så rolig. Och tror hon är snygg men hon har gigantiska meloner och mini kropp (Host... photoshop...)

Kenza hennes blogg är bra, fast inte så rolig fast älskar hennes stil och utseende hon är nog den snyggaste bloggerskan. Läser ej bloggen så ofta men tjejen har stil!

Blondinbella brukar inte läsa bloggen, men ser upp till henne och läser hennes bok nu och tycker den är bra. För hon har varit med om rätt så mycket och varit mobbad osv.

Paow gillar henne och hennes blogg läser den bloggen rätt så mycket och tycker hon verkar snäll osv.

Desiree tycker hon är en liten fjortis fortfarande och tycker hon leker lite och så men bloggen är bra...

Tyras gillar hennes utseende och bloggen är bra, min favorit och kenzas är bäst enligt mig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka tjejer umgås du mest med i din klass? :)

2011-04-07 @ 19:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback