Du vet inte ett skit om mitt liv?



Anonym
om Tjejer som killar ?:
Dom e ju dom ända du har!! Tycker synd om dig Facktiskt!! Vilket tråkigt liv du måste ha!!!

Svar: Åh, jävla Anonyma jävel som ej står för vad du säger. Nej det är ej dom ända jag har jag kan vara med massa andra om jag vill men jag känner mig ej trygg med dom för jag ej känner dom så väl och jag tycker ej dom verkar speciellt roliga, jag har svårt att lita på personer och jag är blyg så tycker det är rätt dumt sakt av dig som nu är anonym, lite synd där. Plus varför ska man ha massa kompisar för? Som man ej står lika väl nära? har hälldre få bästavänner som jag älskar att vara med, plus vadå tråkigt liv? Du verkar ej har speciellt roligt liv själv som sitter och läser min blogg och slänger upp en onödig kommentar? Jag har ej ett super roligt liv, men det är absolut inte tråkigt, jag har oftast massa saker att göra, folk att vara med. Jag fattar inte vad du upplever tråkigt men du verkar ha ett tråkigt liv som inte har bättre för dig? Det händer massa saker varje dag som är roligt i mitt liv så du kan liksom knippa igen. Och du borde verkligen hålla käften för vadå dom ända jag har? tror du jag sitter och skriver en lång jävla lista för att svara på vilka tjejer jag brukar umgås med i klassen? det finns något som kallas kompisar utanför klassen också?

Du borde också skriva ditt namn, fegt att du ej står för det du skriver...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback