Mitt liv 21.39



Jag orkar inte mera, vill byta skola, men till vilken? Ni får mig att inte vilja gå till skolan, ni får mitt självförtronde att sjunka, ni får mig att må dåligt. Man gör inte så här, inte om ni ska bli kallade vänner. Mår illa över att jag fortsätter vara snäll mot er. Dö, dö, dö.

Jag känner mig fängslad, kan inte göra något åt saken, jag mår så sjukt dåligt nu och har inte självförtronde kvar. Pallar inte med nu längre, har fått ta skit hela mitt liv och orkar inte ta skit från er speciellt inte från er som ska kallas vänner, jag vet att ni skämtar när ni håller på men det är jävligt tråkigt och ni fattar kanske inte men tänk för fan innan ni säger något.

Hatar att ni betyder så mkt för mig ändå, skulle vilja slå till er jävligt hårt så ni fttar vadd skåpet ska stå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback