Jag har jävla spioner efter mig...

Jag är så jävla förbannad just nu! Någon jävel försöker förstöra mitt helvetes liv verkar det som, för någon har tydligen sagt att jg haft fest hemma här i fredags med alkohol?! Liksom vafan kommer det ifrån? vem har sagt det? alla ni som läser min blogg dagligen vet ju vad jag gjorde i fredags. Blir så sur, sen har någon sagt att jag börjat röka, vafan har jag spioner efter mig?! Kan fan inte leva längre?! säkert någon idiot från min klass som säger till deras föräldrar... eller någon lärare... fredagen fattar jag inte vart det kommer ifrån? eller vem fan som har sagt det? blir så sur när det ens inte är sant, vem är idioten?! skaffa ett eget liv?!

Jag lovar asså den personen ska fan få lika mycket skit tillbaka, vem fan spionerar på mig? vem fan bryr sig? Blir mest sur för personen sa att jag hade haft fest i fredags när det inte är sant det blir jag mest sur på, blir också sur för att någon person säger att jag röker, fast jag är oftast ärligt till min mamma så jag tala sanningen men hon säger till mig att ej forsätta annars så drar hon av mina pengar, låter mig ej gå ut osv. Men det är fan ändå min ensak om jag vill eller inte!

FUCK OFF!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback