Onödig fakta om mig



- Jag avskyr folk som skrytter och pratar om sig själva hela tiden och sitt liv.
- Jag är lättroad, om någon säger bajs kan jag börja as garva...
(haha)
- Varje gång jag är på stan, måste jag köpa något kan inte åka hem annars...
- Något jag inte gillar är att jag har svårt att säga nej åt folk.
- Jag har svårt i skolan och jag avskyr matte...
- Genom att jag träffat en person en gång så kan jag genast bestämma mig om jag gillar personen eller inte.
- Jag har flera killkompisar än tjejkompisar.
- Jag avskyr när någon säger till mig att göra saker, ta undan saker osv.
- Jag är 171 cm lång!
- Jag älskar kläder, smink, hår, skor, väskor och allt sånt!
- Jag lever inte utan dator eller mobil...

Lite så där onödigt information om mig haha, sitter och laddar ner musik till mobilen just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback