Grillat ikväll också!

Godkväll, har precis kommit hem från en rolig och mysig kväll med anton & stefan, stefan kom ju hit sen efter skolan och då gick vi ut ett tag, åkte hem till anton och hämtade pengar till grill, korv och annat. Sen gick vi till ett ställe i fridhäll och grillade, det var jätte roligt och mysigt! Sen skulle jag bad men det var för kallt och jag råkade kasta i min tröja i vattnet... Haha...

Lägger upp bilder imorgon, är för trött för att göra det, sitter och kollar på 2½ män och äter chips så ciao och sov gott! ;)


Kommentarer
Postat av: nellie

sitter pa ett fucked upp hotel i london och saknar er alla! say hello to everyone! hade tankt och saga pussa elias fran mig men de far du inte! saknar er! kommer hem typ halv sju pa torsdag!

2011-04-19 @ 17:14:05
URL: http://nelliemoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback